Klient: CARA PLASMA

10 let tvoříme hrdiny

Kampaň
Brand
Produkce

O klientovi

Cara Plasma

Společnost Cara Plasma se zabývá, jak už název napovídá, odběrem krevní plasmy. Slovo cara pochází z italštiny a používá se k označení cenností. Cennou a nenahraditelnou roli hraje krevní plasma při výrobě životně důležitých léků. Na výrobu jedné lahvičky některých léků je potřeba plasma od více jak tisíce dárců. Plasma také pomáhá při náročných chirurgických zákrocích, popáleninách, transplantacích a v onkologii. Její hodnota je nezpochybnitelná. Navíc ji v současné době není možné komplexně nahradit, a to i přes velké pokroky ve vývoji v oblasti medicíny. Dobrovolné dárcovství tak zůstává jedinou možností, jak ji získávat.

Kampaň

10 let tvoříme hrdiny

Rozhodli jsme se kulaté výročí našeho klienta nenechat bez povšimnutí a naservírovat veřejnosti kampaň, ve které sehráli hlavní roli reální dárci Cara Plasma. Díky této spolupráci se nám podařilo do kampaně dostat reálné výpovědi i emoce, což splnilo záměr celé kampaně.

Zaměření na dárce mělo být vyjádřením společenského uznání a snahou zvýšit povědomí o dárcovství, které je dobrovolné, má celospolečenský význam a ani současná moderní medicína se bez něj neobejde.

Cílem kampaně bylo oslovit veřejnost skrze videa v onlinu, s podporou vizuálů v outdoor kampani. Během září a října se tak lidé mohli potkat s hrdiny a hrdinkami Cara Plasma na ulicích ve vybraných městech po celé České republice. Součástí venkovních vizuálů byly QR kódy, které měly za úkol navázat lehkou interakci s kolemjdoucími.

Nápad

Co jsme vymysleli

Po domluvě s klientem jsme vybrali 9 pravidelných dárců a ty jsme pasovali do role hrdinů a hrdinek. Během jednoho produkčního dne jsme všechny naše hrdiny nafotili a natočili s každým z nich krátký rozhovor. Místo pro pomyslného desátého dárce jsme umístili na landing page, která kampani vznikla a jejímž cílem bylo motivovat veřejnost připojit se k ostatním a stát se jedním z dalších hrdinů a hrdinek Cara Plasma a pomáhat zachraňovat lidské životy.

V rámci video produkce vznikla čtyři videa v krátkém formátu Shorts a jeden hlavní spot, ve kterém se objevují všichni hrdinové naší kampaně.

Dosah
2 180 453
93%
Dokoukatelnost
videí na YouTube
+ 50000
Zhlédnutí Long videa
814
Rezervací
k odběru

Přestože šlo primárně o brandovou kampaň, tak měla pěkné výsledky i z performance pohledu. Dosáhli jsme 814 nových rezervací k odběru, což je moc pěkné číslo.