Klient: Natur Produkt
Challenge accepted
Podívali jsme se pastě na zoubek
Kdo často sleduje televizní reklamy, tak ví, že ty na valnou většinu zubních past s tematikou paradontózy a krvácení dásní jsou vždy na jedno brdo. Jako přes kopírák: máme tam záběry na ordinaci, lékaře, který do nás sype dozajista velmi upřímná moudra naučená ze scénáře, aktéři plivou krev, občas i zuby... Přesně tohle jsme jako vždy nechtěli. Kdo nás zná, tak ví, že klasické reklamě říkáme jasné NE. Náš nápad pro zubní pastu Glucadent aktiv proto vzniklna lifestylové myšlence, že člověk, když si vyčistí zuby, má se během procesu čištění (a po něm) cítit skvěle ve smyslu toho, že zažívá opravdu něco, co mu dělá dobře, co mu pomáhá, co vněm vyvolává takřka až orgastické pocity. Vtom je celé jádro pudla našeho příběhu – zubní pasta má připomínat ve své podstatě a nadsázce příjemné extatické účinky.
Challenge accepted
Lidí všude kolem jak na stavbě katedrály
Náročnosti natáčení odpovídal i počet lidí, kteří na TV spotu spolu s námi spolupracovali. Kromě všech členů agentury se do projektu zapojili další dva kameramani (Lukáš Marek, Jakub Adamec), motion designer (Jan Kokolia), osvětlovač (Michal Stuchlík), herečka (Zuzana Páleníková), make-up artistka (Lucie Chromá) a externí agentura Dema Production, co nám pomáhala nahrát voice overy a celkově kouzlit se zvukem. Postprodukce trvala necelý měsíc. Výsledkem je originální reklama nasazená do onlinu a všech televizních programů společnosti Prima group a TV Barrandov.