Klient: SEMTEX

Challenge accepted
Launch SEMTEX Street Water
SEMTEX si dal za úkol, vrátit život ven. Chtěl, aby se ulice a hřiště znovu staly srdcem komunit přátel, kteří v posledních letech upadli do světa online letargie. A tak vznikl nový produkt SEMTEX STREET WATER, patřící do portfolia společnosti KOFOLA, pod kterou SEMTEX spadá. Jedná se o funkční vodu, ne o klasický energy drink; neobsahuje kofein, taurin ani žádné další stimulanty. Její funkčnost spočívá v obsahu účinných látek, které vhodně doplňují aktivní životní styl.

Challenge accepted
Funkční voda
Pojem “funkční voda” je na našem trhu ještě relativně novinkou. Museli jsem proto příjemce reklamy vzdělávat nejen ohledně produktu samotného, ale v podstatě jim představit i celý segment. Na druhou stranu jsme za žádnou cenu nemohli dopustit, aby naše komunikace nekorespondovala s odvážnou tonalitou SEMTEXU. Vytvořili jsem proto několik krátkých video spotů a bumperů z prostředí ulic a basketbalových hřišť. Tento obsah jsme recyklovali do více než 200 výstupů- statických vizuálů, reels, stories a mnoho dalších.

Jak to dopadlo?
Poutavá kreativa
Vizuálně poutavá kreativa doplněná copywritingem rezonujícím s cílovou skupinou, dopomohly k tomu, že ceny za jedno zobrazení reklam byly oproti průměru extrémně nízké. Přispělo tomu i zapojení ambasadorů SEMTEXU, v čele s Die hard barberem Dominikem (@domthedom_), talentovanou snowboardistkou Kristýnou Houžvičkovou (@christinne37) nebo slovenským raperem Sameyem (@sameyhahacrew), kteří s cílovkou komunikují autenticky a uvěřitelně.
To vše utvořilo nadmíru funkční celek. Právě díky dobře nastaveným cílovým skupinám, tonalitě, a poutavému obsahu jsme docílili velmi pěkných čísel:
Challenge accepted
Launch
Launch Street Wateru šel ale i mimo online. Outdoorová část kampaně zůstala věrná DNA “pouliční vody”. SEMTEX vylepil neúplné šablony, které poté dosprejovali grafitti artists; v Praze (@Molotowpraha) a Bratislavě (@walldesign.sk)

iHrisko
Kooperace s projektem iHrisko
Významnou součástí launche byla také kooperace s projektem iHrisko, které se stará o revitalizaci zanedbávaných basketbalových hřišť v Čechách i na Slovensku. Nejde ale jen o nudné posekání trávníku a výměnu obruče. Díky zapojení nejlepších tvůrců street artu, se hřiště mění na funkční umělecké dílo, které láká k prozkoumání a návštěvě.