Klient: SEMTEX
![](/build/img/semtex-narodka-hero.jpg?v=2)
Koncept
Spotřebitelská soutěž v roce 2022?
Dávno skončila devadesátá léta, kdy byla veřejnost při spotřebitelských soutěžích extrémně aktivní a vstřícná. Dokážete si představit, že by si dnes vylepila každá druhá rodina do okna Orion hvězdu? Právě!
![](/build/img/semtex-narodka-1.jpg)
Znej svoji cílovku…
…a soustřeď se na ní! Tak by se dal shrnout přístup, který jsme k propagaci soutěže zvolili.
Vzhledem k tomu, že je SEMTEX mladá a dravá značka, je jasné, že jsem krom klasického FB a IG vzali útokem také TikTok.
Na platformách společnosti Meta se nám podařilo zasáhnout 78% cílové skupiny v ČR (na TikToku 60%) a na Slovensku jsme pomocí IG a FB zasáhli cílovky 70%.
Nejúspěšnějšími příspěvky byly ty, které ukazovaly hlavní soutěžní ceny: každý týden losování o 100 000,-kč a dále soutěž o elektrokola MATE, snowboardy, gramofony, PS5 a další…
![](/build/img/semtex-narodka-2.png)
Důležité
Vyber si formát
Mít dobrý obsah je super, mít dobrý obsah ve formátu, který je podporován současným algoritmem, je ještě lepší. Během 3 měsíců trvání soutěže jsme proto vytvořili 34 pevných postů, z čehož 21 bylo ve formátu reels. Pevné posty doprovodilo více než 140 stories, díky kterým byl SEMTEX pořádně vidět!
Influenceři
Staří známí
Kampaň bez influencerů je v dnešní době snad nemyslitelná; najít toho správného je ale leckdy náročný úkol. V případě SEMTEXu jsme ale naštěstí procesem námluv procházet nemuseli. Díky zapojení dlouhodobých ambasadorů značky, rappera Konexe, snowboardistky Kristýny Houžvičkové a Dominika z Die Hard Barber, jsme měli hlavní skladbu jasně danou.
Trio jsme doplnili několika menšími influencery a jednou specialitkou k tomu…
Tou byla spolupráce se streamerem SpajKK; jedním z nejvíce sledovaných lidí na českém Twitchi.
Možnosti propagace na téhle platformě jsou rozhodně zajímavé, a ještě zajímavější je, jak málo brandů se o tenhle nástroj vhodný k penetraci gamerského sektoru zajímá.
![](/build/img/semtex-narodka-2.jpg)
Výsledek
Jak to dopadlo?
Kombinace in-store instalací, konzistentní a odvážné kreativy napříč všemi online médii, společně se zapojením vhodně zvolených influencerů vedly k tomu, že se jednalo o “jednu z nejúspěšnějších spotřebitelských soutěží v Kofole za poslední roky”.
Během nejsilnějších dní bylo zaregistrováno více než 2000 unikátních kódů z víček a na konci soutěže, tedy 27.11. 2023 se počet registrací zastavil na čísle 77 583. Číslo registrovaných kódů ani zdaleka nevypovídá o počtu prodaných drinků, je ale dobrým důkazem toho, že si díky nám soutěž s motem “Life is funny, když máš money!”, svoje fanoušky rozhodně získala!