Klient: SEMTEX

NÁRODNÍ SPOTŘEBITELSKÁ SOUTĚŽ

Digital strategy
Kampaň
Soutěž

Koncept

Spotřebitelská soutěž v roce 2022?

Dávno skončila devadesátá léta, kdy byla veřejnost při spotřebitelských soutěžích extrémně aktivní a vstřícná. Dokážete si představit, že by si dnes vylepila každá druhá rodina do okna Orion hvězdu? Právě!

Znej svoji cílovku…

…a soustřeď se na ní! Tak by se dal shrnout přístup, který jsme k propagaci soutěže zvolili.
Vzhledem k tomu, že je SEMTEX mladá a dravá značka, je jasné, že jsem krom klasického FB a IG vzali útokem také TikTok.
Na platformách společnosti Meta se nám podařilo zasáhnout 78% cílové skupiny v ČR (na TikToku 60%) a na Slovensku jsme pomocí IG a FB zasáhli cílovky 70%.

Nejúspěšnějšími příspěvky byly ty, které ukazovaly hlavní soutěžní ceny: každý týden losování o 100 000,-kč a dále soutěž o elektrokola MATE, snowboardy, gramofony, PS5 a další…

Celkový dosah kampaně
6 229 492
77 583
Registrovaných kódů
34
Příspěvků
41 553 659
Zobrazení

Důležité

Vyber si formát

Mít dobrý obsah je super, mít dobrý obsah ve formátu, který je podporován současným algoritmem, je ještě lepší. Během 3 měsíců trvání soutěže jsme proto vytvořili 34 pevných postů, z čehož 21 bylo ve formátu reels. Pevné posty doprovodilo více než 140 stories, díky kterým byl SEMTEX pořádně vidět!

Influenceři

Staří známí

Kampaň bez influencerů je v dnešní době snad nemyslitelná; najít toho správného je ale leckdy náročný úkol. V případě SEMTEXu jsme ale naštěstí procesem námluv procházet nemuseli. Díky zapojení dlouhodobých ambasadorů značky, rappera Konexe, snowboardistky Kristýny Houžvičkové a Dominika z Die Hard Barber, jsme měli hlavní skladbu jasně danou.

Trio jsme doplnili několika menšími influencery a jednou specialitkou k tomu…
Tou byla spolupráce se streamerem SpajKK; jedním z nejvíce sledovaných lidí na českém Twitchi.

Možnosti propagace na téhle platformě jsou rozhodně zajímavé, a ještě zajímavější je, jak málo brandů se o tenhle nástroj vhodný k penetraci gamerského sektoru zajímá.

Výsledek

Jak to dopadlo?

Kombinace in-store instalací, konzistentní a odvážné kreativy napříč všemi online médii, společně se zapojením vhodně zvolených influencerů vedly k tomu, že se jednalo o “jednu z nejúspěšnějších spotřebitelských soutěží v Kofole za poslední roky”.

Během nejsilnějších dní bylo zaregistrováno více než 2000 unikátních kódů z víček a na konci soutěže, tedy 27.11. 2023 se počet registrací zastavil na čísle 77 583. Číslo registrovaných kódů ani zdaleka nevypovídá o počtu prodaných drinků, je ale dobrým důkazem toho, že si díky nám soutěž s motem “Life is funny, když máš money!”, svoje fanoušky rozhodně získala!