Klient: Sled dogs
Challenge accepted
Dali jsme zimě nový rozměr!
Na začátku kampaně produkt téměř nikdo neznal a o to víc to pro nás byla větší výzva! Zacílili jsme na všechny milovníky zimy a adrenalinových sportů, předně však na bruslaře, hokejisty a snowboarďáky. Výsledek předčil naše očekávání!

Sled dogs = sněžné brusle
Klient má relativně větší eshop hopsej.cz, kde nabízí různé produkty spojené s adrenalinem a volnočasovými aktivitami. Chtěli jsme docílit co největší visibility pro sled dogs, proto jsme udělali landing page www.sneznebrusle.cz, na kterou jsme také cílili většinu reklamy, což se v konečné fázi ukázalo jako ideální.

Jak to dopadlo?
Čísla, co si za rámeček dáme.
Na kampani jsme pracovali od října 2018 do března 2019 a to skrz Facebook, Instagram, Google, Sklik a Youtube. Poměrně neznámý produkt se nám podařilo dostat do širokého povědomí natolik, že kromě koncových zákazníků o něj konstantně projevily zájem i mnohé půjčovny. Jen za zimní období jsme prodali přes 330 kusů.