Klient: Sled dogs

Strhli jsme lavinu zájmu a dostali lidi na svahy

Brandové video
User videa
Výkonnostní kampaně
Content marketing

Challenge accepted

Dali jsme zimě nový rozměr!

Na začátku kampaně produkt téměř nikdo neznal a o to víc to pro nás byla větší výzva! Zacílili jsme na všechny milovníky zimy a adrenalinových sportů, předně však na bruslaře, hokejisty a snowboarďáky. Výsledek předčil naše očekávání!

330ks
Prodaných produktů

Sled dogs = sněžné brusle

Klient má relativně větší eshop hopsej.cz, kde nabízí různé produkty spojené s adrenalinem a volnočasovými aktivitami. Chtěli jsme docílit co největší visibility pro sled dogs, proto jsme udělali landing page www.sneznebrusle.cz, na kterou jsme také cílili většinu reklamy, což se v konečné fázi ukázalo jako ideální.

Jak to dopadlo?

Čísla, co si za rámeček dáme.

Na kampani jsme pracovali od října 2018 do března 2019 a to skrz Facebook, Instagram, Google, Sklik a Youtube. Poměrně neznámý produkt se nám podařilo dostat do širokého povědomí natolik, že kromě koncových zákazníků o něj konstantně projevily zájem i mnohé půjčovny. Jen za zimní období jsme prodali přes 330 kusů.

330ks
prodaných produktů
2,10>M
Obrat
645K
Dosah
2,80>M
Zobrazení
300K
zhlédnutí
150K
Investice do reklamy