Klient: Superpodlaha
Challenge accepted
Od Adama k Superpodlaze
Před více než rokem jsme zahájili spolupráci s klientem “Koberce Adam”. Náš nový klient měl jen jeden požadavek; nastartovat e-commerce projekt “Superpodlaha”! E-shop už sice nějakou dobu běžel, ale výsledky nebyly dle klientských představ. Měsíční obrat se pohyboval v menších desítkách tisíc za měsíc. Tak jsme to nemohli nechat!
Jak jsme na to šli?
Cesta do e-commerce se vyplatila na 1500%
Koberce ADAM jsou menší rodinná firma, specializující se na prodej podlahových krytiny, jako jsou koberce, PVC podlahy, vinylové podlahy a umělé trávníky. Takový sortiment se sice majoritně prodává na kamenných prodejnách, jenže ty musely být většinu loňského roku zavřené. Během roku, který jsme strávili optimalizací kampaní, link buildingem, redesignem e-shopu a dalšími aktivitami se nám podařilo zvýšit obrat o 1500% (!!!). A postupně během několika měsíců jsme z několika desítek tisíc se dostali krásný měsíční obrat ve výši převyšující 1,5M Kč a to se strhujícím 9.7% PNO!
E-shop našeho klienta je postavený na platformě Shoptet, která nabízí pouze omezené množství grafických šablon. Rozhodli jsme se pro kompletního redesign na míru (ano i na shoptetu to jde). Překopali jsme a upravili co se dalo. Výsledkem je přehledný, user friendly e-shop, který generuje pěkné obraty.
Jak to dopadlo?
Cesta z e-commerce do offlinu
Název SUPERPODLAHA se navíc ukázal být trefou do černého. A tak se kompletně i kamenné pobočky přejmenovali z Koberce ADAM právě na ucelený brand SUPERPODLAHA.