Klient: VŠPP
Challenge accepted
Zrození 3 nejlepší kampaně roku 2020 dle WEBTOP 100
Dostali jsme za úkol vytvořit pro Vysokou školu podnikání a práva dlouhodobou komunikační strategii, která povede k tomu, že přivede do školních lavic na pobočkách v Praze, Brně a Ostravě co nejvíc nových studentů. Šlo tady o nový obor Marketingová komunikace (www.bozskyobor.cz) - a to jak na bakalářské, tak navazující magisterské studium. Vzali jsme to pěkně zeširoka. Dostali jsme do rukou božský obor, tak jsme nastavili komunikační linku - Vládni marketingu. Nejdřív jsme vytvořili originální poutavé vizuály na motivy nejoblíbenějších sociálních aplikací současnosti – Messengeru, Tinderu a Spotify, k tomu přidali ještě LinkedIn a vše vypustili do oběhu. Následně jsme vypracovali hutný a zajímavý content, který jsme po určitých dávkách pravidelně pouštěli do éteru. A lidé přicházeli!

Cílová skupina
Cílovky se dělily na 2 skupiny dle prezenčního a kombinovaného studia. Pro prezenčáky bylo důležité hlavně ukázat, že jsme škola, kde se nebudou nudit a půjdeme jim naproti odvázanou kreativou v podobě sociálního sítí - tinder, spotify, messanger. Na kombinované zase spíš platilo jít po tvrdých datech, co se dozví, co se naučí a k čemu jim to bude v reálném životě dobré.

Jak to dopadlo?
Stovka, co má hodnotu zlata
Kampaň trvala od června do října a to skrz Facebook a Instagram. Výsledkem našeho snažení bylo získání více než 130 studentů, kteří na daný obor na začátku semestru reálně nastoupili. Klient byl s výsledky naší práce natolik spokojený, že s námi prodloužil spolupráci – například správu sociálních sítí – na neurčito.