Klient: BONDUELLE

GOOD
LUNCH

Digital strategy
Kampaň
Influencer

Koncept

Bonduelle Good Lunch na Slovensku

We WeBetter máme rádi výzvy, proto když přišlo zadání seznámit s produktem Good Lunch od Bonduelle naše sousedy na Slovensku, měli jsme radost, že naše hard skills můžeme posunout na další level. Podívali jsme se, kteří tvůrci jsou sledováni za hranicemi a vybrali si pár zajímavých, s kterými jsme společně rozjeli kampaň na sociálních sítích.

Influencer marketing
nám není cizí

V dnešním světě sociálních sítí platí pravidlo: Když chcete správně oslovit své zákazníky, musíte mluvit jejich jazykem. A ten jazyk se jmenuje Influencer marketing! Síla influencerských kampaní je trendem 21. století, kterým se značky snadněji dostanou do povědomí lidí. Není to jenom o reklamě, je to o vzájemné kooperaci se správnými tvůrci, kteří mají reálný vliv na své sledující a dokáží změnit nákupní rozhodnutí jedním publikovaným videem.

Dosah
1 575 553
15
Počet příspěvků
41
Počet stories
46 574
Interakcí

Influenceři

Výběr správných Influencerů

Při hledání ve světě influencerů nejde jen o lajky a počty followerů, ale o skutečné spojení značky nebo konkrétního produktu se správnými tvůrci, kteří vám mohou pomoci změnit hru. Představte si, že vybíráte influencery pro svou kampaň, jako byste vybírali svého pravého parťáka na road trip. Chcete někoho, kdo vás nejenom baví, ale také vás inspiruje, motivuje a třeba i trochu vyděsí svou autentickou tvorbou.

Důležité

Nesvazovat ruce

U nás ve WeBetter si stojíme za tím, že volba Influencera by neměla být pouze o číslech, ale výběr by měl být posouzen na základě jeho samotného obsahu a schopnosti zaujmout uživatele na sociálních sítích někdy i netradičním způsobem.

Při první schůzce představíme Ambasadarovi koncept kampaně a její cíl. Pobavíme se společně o vzájemné spolupráci a ukážeme směr, kterým bychom se rádi vydali.

Následně necháme tvůrce, aby se nad kampaní zamyslel a přišel on sám s ideas, jak danou kampaň odkomunikovat na jeho sociálních sítích. Rozhodně by nevypadalo dobře, kdyby se najednou jeho obsah a styl videí změnil. Nezapomínejte, že sledující jsou velmi všímaví.

Výsledek

Prohlubujeme vztahy

Díky skvělé spolupráci a komunikaci od všech zapojených stran - WeBetter, Bonduellea Ifnluencerů, jsme dosáhli krásných výsledků. Kampaň Good Lunch na Slovensku zasáhla hlavní cílovou skupinu značky a produktu samotného. Navíc publikovaný obsah přinesl spoustu pozitivních interakcí od uživatelů.

To, ale není vše!
Obsah a nadšení jedné z tvůrkyň nám přineslo další dva projekty na kterých jsme se společně s Bonduelle podíleli, a to neuběhlo ani půl roku od první kampaně.

Influencer marketing má rozhodně obrovský smysl pro značky i tvůrce samotné, jen je potřeba ho dělat správně a přemýšlet nad ním z různých úhlů.