Klient: Florea
Challenge accepted
Jen květina nestačí
Florea má stálou klientskou základu a zákazníci se rádi vracejí. Jak říká sám zakladatel společnosti, Jiří Hemerle: “Většina z nás má matku, partnerku, sestru a navíc kolegyně nebo obchodní partnerky. To už je v rámci roku spousta příležitostí, kdy se hodí věnovat květinu! Lidé u nás proto po prvním nákupu nakupují již pravidelně. Vědí, že květiny spolehlivě doručíme i v extrémně vypjatých dnech, jako například Valentýn.”
Díky lety vypilovanému SEO, dobře nastaveným kampaním a perfektní customer care navíc společnost Florea dlouhodobě prosperuje a o klienty nemá nouzi.
Challenge accepted
… A co po nás tedy chcete?
Hlavním cílem kampaně tak nebyla ani propagace konkrétního produktu, akvizice nových klientů, ale budování značky.
Během následujících týdnů jsme tak naplánovali dva natáčecí dny. Během nich bylo potřeba natočit dva hlavní spoty, několik bumperů a dalších kratších formátů. K tomu ještě pořídit fotografie pro statické posty a bannery. Zní to jako nemožný úkol, nicméně díky chirurgicky přesnému natáčecímu plánu, důkladnému castingu a vzácné synergii panující v celém teamu se vše podařilo!