Client: Florea

__Florea je předním českým prodejcem a dovozcem řezaných květin, a to hlavně růží.

__Foto
__Video

Challenge accepted

__Jen květina nestačí

__Florea má stálou klientskou základu a zákazníci se rádi vracejí. Jak říká sám zakladatel společnosti, Jiří Hemerle: “Většina z nás má matku, partnerku, sestru a navíc kolegyně nebo obchodní partnerky. To už je v rámci roku spousta příležitostí, kdy se hodí věnovat květinu! Lidé u nás proto po prvním nákupu nakupují již pravidelně. Vědí, že květiny spolehlivě doručíme i v extrémně vypjatých dnech, jako například Valentýn.”

__Díky lety vypilovanému SEO, dobře nastaveným kampaním a perfektní customer care navíc společnost Florea dlouhodobě prosperuje a o klienty nemá nouzi.

Challenge accepted

__… A co po nás tedy chcete?

__Hlavním cílem kampaně tak nebyla ani propagace konkrétního produktu, akvizice nových klientů, ale budování značky.

__Během následujících týdnů jsme tak naplánovali dva natáčecí dny. Během nich bylo potřeba natočit dva hlavní spoty, několik bumperů a dalších kratších formátů. K tomu ještě pořídit fotografie pro statické posty a bannery. Zní to jako nemožný úkol, nicméně díky chirurgicky přesnému natáčecímu plánu, důkladnému castingu a vzácné synergii panující v celém teamu se vše podařilo!