Klient: Praha 5

Tisíce návštěvníků
za 13 dní propagace

Digital strategy
Performance
Event management

Challenge accepted

Dva týdny na
uspořádání festivalu?

Ano, 13 dní jsme měli na to zorganizovat celý festival, připravit brownfield, kde festival má stát, připravit marketingovou strategii a dostat tam lidi. Line up jsme měli opravdu silný - David Koller, Monkey Business, PSH a Prago Union, tak jsme si věřil. Spolu se skvělým týmem a dodavateli jsme to zvládli a dostali 10.000 Pražanů na místo, kde by nikdo takový mejdan nečekal!

10 000
Návštěvníků

Jak to dopadlo?

Silná strategie
nadevše

13 dní na přípravu vizuálů, nastavení performance kampaně a dosažení co nejlepších výsledků. Zaměřili jsme se primárně na Facebook a Instagram, kde jsme cílili na lidi z Prahy 5 se zájmem o hudbu. Poté jsme cílili na fanoušky kapel a žánrů, které na festivalu vystupovaly. Točili jsme několik formátů od události, přes carousely po klasickou podporu příspěvků.

762 986
Impresí
706 900
Oslovených lidí událostí
16 300
Potvrzených lidí na události
10 000
návštěvníků festivalu
21 745
interakcí na socialu
3,60>%
CTR