Klient: SODEXO

Koncept
Připravený klient
Většinou je tvorba konceptů a výběr herců primárně na bedrech agentury; v případě spolupráce se SODEXO to ale bylo trochu jinak…
Tentokrát byl hrubý koncept napsán klienty a stejně tak byl vybrán i hlavní představitel spotu; tím byl vedoucího obchodního teamu Sodexo pro propagovaný produkt “Cafeteria by Sodexo”. Na nás bylo hrubý koncept dovést do formy vhodné k natáčení a vybrat vedlejší postavy.

Pravá tvář brandu
Vedoucí obchodního teamu Eda je sice neherec, ale odhodláním a nadšením překonal před kamerou leckterého profesionála. Z počátku chvíli trvalo, než protagonista vstřebal nutnost natáčet některé scény vícekrát, ale poté to již byla “hladká jízda”.
Nespornou výhodou takového obsazení je skutečnost, že se potenciální klienti společnosti SODEXO při obchodním jednání setkají přímo s hlavním hrdinou spotu, který jim v první fázi představil nový program Cafeteria.
Díky zapojení člena teamu, také působí SODEXO sebevědoměji a po právu vzbuzuje dojem, že zaměstnanci za produktem opravdu stojí a důvěřují mu.
Nebojte se proto za svůj brand vystupovat sami. Jistě, pro většinu z nás je taková činnost, mírně řečeno, výletem mimo komfortní zónu. Ne nadarmo se ale říká, že úspěch začíná právě tam, kde komfortní zóna končí.
(firmy nad 50 zaměstnanců)
Výsledek
Jeden den, dvě sezóny
Během jednoho dne jsme natočili celkem 4 hodin materiálu, ze kterých jsme sestříhali jeden hlavní spot v „letní a zimní variantě“ a pět bumperů. Dále jsme pořídili několik desítek fotografií jak pro BTS, tak pro užití ve vizuálech, vystřídali jsme tři kostýmy pro hlavního hrdinu, spotřebovali tři krychlové metry popcornu a pomocí pouhých čtrnácti komparzistů celkem slušně zabydleli celé kino. Na výsledek se můžete podívat níže!
Kampaň po výkonnostní stránce spravovala Instinct Agency; díky profesionální spolupráci agentur se nám podařilo dosáhnout krásných čísel!
