Klient: SODEXO

Cafeteria
od Sodexo

Creative concept
Video production

Koncept

Kino, popcorn a spousta benefitů!

Spolupráce se značkou jako SODEXO je pro každou agenturu odměnou a vlastně i uznáním. Je proto jasné, že jsme se na tenhle projekt těšili víc než děti na Vánoce! Scénář se odehrával v kině, což bylo jen třešničkou na dortu. Produkční plán počítal s jedním natáčecím dnem, během kterého mělo vzniknout 8 video výstupů a série fotek. Počet a skladbu výstupů jsme k dokonalosti doladili s Instinct Agency, která měla na starost mediální strategii. Teď už jen objednat moře popcornu a udělat reklamu na kterou bude pyšný jak klient, tak my!

Cafeteria není “houska na krámě”

Služba, která je zaměřena čistě na B2B a to ještě s velice specifickými potřebami, musí být v online prostředí propagována sofistikovaněji než výrobek. Chcete-li prodat “housku na krámě”, představíte pekaře a ukážete krásnou farmu s obilím. Třikrát za sebou řeknete: “Houska v akci za 3,99,-!” a máte vyhráno. V případě Cafeterie bylo cílem zvýšit brand awareness a vzbudit zájem ve specifické skupině decision makerů. Tomu byla přizpůsobena jak skladba médií, tak jejich rozložení.

Udělali jsme Edu slavným?

Než se dostaneme k číslům, nesmíme zapomenout na hrdinu kampaně. Nebyl to nezaujatý herec, ale jeden z pilířů společnosti Sodexo, Eduard F. - key account manager projektu Cafeteria. A kolik lidí tedy vidělo jeho talent?

Kampaň se v období od 11. 11. - 10. 12. 2022 zobrazila 2 192 203 unikátním uživatelům.

Ve stejném období vygenerovala deset tisíc prokliků, více než třináct tisíc návštěv webu a velice uspokojivý počet vyplněných formulářů od vyhlédnutého typu firem.

Hlavní spot o délce 0:42s zhlédlo 201 481 a více než polovina diváků ho i přes délku přesahující dvacet vteřin dokoukala do konce.

13 456
Návštěv webu
2 792 203
Unikátních zobrazení
12
Leadů
(firmy nad 50 zaměstnanců)

Výsledek

Další “rande” bylo v lázních

Protože naše první spolupráce se společností Sodexo proběhla v kině, kde probíhá i leckteré první rande, byla nasnadě otázka: Uvidíme se ještě?

Odpovědí je k naší radosti ano a v dnešních dnech se již chystá pokračování kampaně popsané výše.

Při jeho realizaci jsme navštívili jedno krásné lázeňské město. No, neříká se nadarmo že “Jedna Cafeterie, tisíce možností!”