Client: SEMTEX

__Launch SEMTEX Street Water

__Foto
__Video
__Sociální sítě

Challenge accepted

__Launch SEMTEX Street Water

__SEMTEX si dal za úkol, vrátit život ven. Chtěl, aby se ulice a hřiště znovu staly srdcem komunit přátel, kteří v posledních letech upadli do světa online letargie. A tak vznikl nový produkt SEMTEX STREET WATER, patřící do portfolia společnosti KOFOLA, pod kterou SEMTEX spadá. Jedná se o funkční vodu, ne o klasický energy drink; neobsahuje kofein, taurin ani žádné další stimulanty. Její funkčnost spočívá v obsahu účinných látek, které vhodně doplňují aktivní životní styl.

Challenge accepted

__Funkční voda

__Pojem “funkční voda” je na našem trhu ještě relativně novinkou. Museli jsem proto příjemce reklamy vzdělávat nejen ohledně produktu samotného, ale v podstatě jim představit i celý segment. Na druhou stranu jsme za žádnou cenu nemohli dopustit, aby naše komunikace nekorespondovala s odvážnou tonalitou SEMTEXU. Vytvořili jsem proto několik krátkých video spotů a bumperů z prostředí ulic a basketbalových hřišť. Tento obsah jsme recyklovali do více než 200 výstupů- statických vizuálů, reels, stories a mnoho dalších.

How it turned out?

__Poutavá kreativa

__Vizuálně poutavá kreativa doplněná copywritingem rezonujícím s cílovou skupinou, dopomohly k tomu, že ceny za jedno zobrazení reklam byly oproti průměru extrémně nízké. Přispělo tomu i zapojení ambasadorů SEMTEXU, v čele s Die hard barberem Dominikem (@domthedom_), talentovanou snowboardistkou Kristýnou Houžvičkovou (@christinne37) nebo slovenským raperem Sameyem (@sameyhahacrew), kteří s cílovkou komunikují autenticky a uvěřitelně.

__To vše utvořilo nadmíru funkční celek. Právě díky dobře nastaveným cílovým skupinám, tonalitě, a poutavému obsahu jsme docílili velmi pěkných čísel:

2 246 615
__Dosah
20677763
Impressions
27 886
__Interakce
12 162 450
__Views (FB, IG, YT)

Challenge accepted

__Launch

__Launch Street Wateru šel ale i mimo online. Outdoorová část kampaně zůstala věrná DNA “pouliční vody”. SEMTEX vylepil neúplné šablony, které poté dosprejovali grafitti artists; v Praze (@Molotowpraha) a Bratislavě (@walldesign.sk)

__iHrisko

__Kooperace s projektem iHrisko

__Významnou součástí launche byla také kooperace s projektem iHrisko, které se stará o revitalizaci zanedbávaných basketbalových hřišť v Čechách i na Slovensku. Nejde ale jen o nudné posekání trávníku a výměnu obruče. Díky zapojení nejlepších tvůrců street artu, se hřiště mění na funkční umělecké dílo, které láká k prozkoumání a návštěvě.